کد خبر: ۹۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۱۶
یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: در حال حاضر بورس، واکنش احساسی و هیجانی نسبت به شرایط نشان می‌دهد.

دلایل ریزش عجیب و غریب این روزهای بورس/ سقوط بورس تا کجا ادامه دارد؟به گزارش خبرداغ ، بهنام صمدی در گفت‌وگو با  خبرآنلاین درباره روند آتی بازار سرمایه عنوان می‌کند: در حال حاضر قیمت سهم‌ها و تابلوها در محدوده جذابی قرار دارد و از نظر تکنیکالی، شاخص به محدوده حمایتی نزدیک شده است.

صمدی می‌افزاید: از طرف دیگر، داریم به پایان مهرماه نزدیک می‌شویم و گزارش ۶ ماهه عملکرد شرکت‌ها باید منتشر شود، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازار به این اتفاقات و وقایع واکنش مثبت نشان دهد، اما بازار خیلی هیجانی عمل می‌کند.

وی تصریح می‌کند: البته حواشی‌ای که در دو هفته گذشته از سمت وزارت راه و شهرسازی برای خروج سیمان و فولاد از بورس ایجاد شده، در شرایط امروز بازار سرمایه بی‌اثر نبوده است و سهامداران را کم‌کم نسبت به سیاست‌های دولت بی‌اعتماد می‌کند.

این کارشناس متذکر می‌شود: البته سیمان و فولاد از بورس خارج نمی‌شوند، اما سیاست‌های دولت و ایجاد جو روانی، بازار را دچار مشکل کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: