کد خبر: ۹۵۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۷۹
به دنبال افزایش قیمت دلار در بازار و نیز جهش قیمت اونس جهانی طلا، قیمت طلا و سکه در بازار ایران تکان خورد.

سیگنال جنگ به بازار سکه و طلا/ سکه کانال عوض کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، بررسی روند بازار نشان می‌دهد که دیروز قیمت دلار در بازار با افزایش ۳۲۰ تومانی، به ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان رسید. قیمت اونس طلا در بازار جهانی نیز رشدی در حدود ۱۳ دلار را تجربه کرد و در نهایت روی قیمت یک هزار و ۸۳۲ دلار ایستاد.

تحلیل‌گران بر این باورند که تشدید مناقشات نظامی در نوار غزه، عامل مهمی در جهت تغییر مسیر دلار تهران بوده است.

بر همین اساس، افزایش قیمت دلار و اونس جهانی طلا را دیروز در شرایطی شاهد بودیم که هم راستان با این نوسان قیمت‌ها، قیمت طلا و سکه در بازار ایران نیز تکان خورد؛ به طوری که هر قطعه سکه امامی کانال عوض کرد و ۲۸ میلیون و ۹۱ هزار تومان شد. طلا نیز روی عدد ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان ایستاد.

به این ترتیب، تغییرات قیمت‌ها از افزایش ۵۶ هزار تومانی قیمت طلا و ۷۵۰ هزار تومانی قیمت سکه حکایت دارد.

بنا به این گزارش، نیم‌سکه در بازار تهران ۱۵ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۰ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان و سکه گرمی ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

حباب سکه امامی هم به ۶ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: