کد خبر: ۹۵۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۹۶
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی که امروز از سوی جبهه مقاومت با عنوان طوفان‌ الاقصی آغاز شده، نشانه توانمندی جبهه مقاومت و در پاسخ به جنایاتی است که رژیم صهیونیستی انجام داده است.

آصفری: عملیات «طوفان‌ الاقصی» نشانه توانمندی جبهه مقاومت استبه گزارش خبرداغ، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر ماهیت خود را در سطح دنیا از دست داده است، گنبد آهنینی که در گذشته مطرح بود و کسی جرأت نمی‌کرد نزدیک رژیم صهیونیستی شود، از بین رفته است. مردم فلسطین که با سنگ در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کردند، امروز سنگ‌هایشان تبدیل به موشک‌های دوربرد و نقطه زن شده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم متوجه شده است که نه جایگاهی در جامعه بین‌الملل دارد و نه توانایی مقابله با جبهه مقاومت را دارد، اظهار کرد: عملیاتی که امروز با عنوان طوفان‌الاقصی آغاز شده است، نشانه توانمندی جبهه مقاومت و در پاسخ به جنایاتی است که رژیم صهیونیستی انجام داده است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: قطعا حمایت های برخی از مجامع بین المللی از رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تنفس مصنوعی برای این رژیم باشد و قطعا جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: