کد خبر: ۹۵۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۴۴
تصویری از رامبد شکرآبی شوهر سابق حدیث فولادوند بعد چند سال طلاق با چهره ای پیر منتشر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: تصویری از رامبد شکرآبی شوهر سابق حدیث فولادوند بعد چند سال طلاق با چهره ای پیر منتشر شد.

 
 

حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ و با رامبد شکرابی ۳۸ ساله ازدواج کرد اما بعد از سال ها زندگی مشترک (۱۲ سال) از یکدیگر جدا شدند. این زوج فرزندی ندارند. رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است.

 

عکسی بسیار عجیب از رامبد شکرآبی یکی از بازیگران ایرانی که چند سالی است از حدیث فولادوند جدا شده، با چهره ای بسیار شکسته منتشر شد.

شوهر اول حدیث فولادوند بعد طلاق به چه روزی افتاد

بر عکس رامبد شکرابی بعد از جدایی این زوج حدیث فولادوند عکس هایی را از خود منتشر می کند که بسیار جوان تر شده است.

شوهر اول حدیث فولادوند بعد طلاق به چه روزی افتاد

عکسی را از حدیث فولادوند را ببینید که شبیه 20 ساله ها شده است.

حدیث فولادوند فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: