کد خبر: ۹۵۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۹۵
قهرمان ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: کمترین سختی‌ام این بود که برای این رقابت‌ها ۲۰ کیلو وزن کم کردم.

صبری: برای رسیدن به طلا ۲۰ کیلو وزن کم کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین از چین، یوسف صبری پس از کسب مدال طلای ووشو بازی های آسیایی در وزن ۷۵- کیلوگرم اظهار داشت: خدا را شکر توانستم مدال طلای این دوره از بازی های آسیایی را کسب کنم. زحمت و سختی زیادی کشیدم. به نوعی می‌توان گفت کمترین سختی‌ام این بود که برای این رقابت‌ها ۲۰ کیلو وزن کم کردم.

وی ادامه داد: دو سال زحمت کشیدم و خدا را شکر توانستم این مدال را به دست بیاورم. خدا خیلی به من لطف داشت و مردم عزیزمان به ویژه همشهریانم در شهر «آبی بیگلو» و استان اردبیل نیز پشتیبان من بودند.

قهرمان بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: از فدراسیون ووشو و همچنین خانواده‌ام به خصوص همسر عزیزم هم تشکر می‌کنم. آنها نیز همیشه پشتیبان من بودند، سختی‌ها را تحمل کردند و به من روحیه دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: