کد خبر: ۹۵۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۱۱۱
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه اخیر خود به مجلس علاوه بر مجمع و هیات عالی نظارت، قوای مجریه و قضائیه را نیز از مصوبه مربوط به طرح شفافیت مستثنی کرد.

دولت و قوه قضائیه از طرح شفافیت مستثنی شدند/ تنها قوه مقننه برای شفاف شدن باقی ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه اخیر خود به مجلس علاوه بر مجمع و هیات عالی نظارت، قوای مجریه و قضائیه را نیز از مصوبه مربوط به طرح شفافیت مستثنی کرد.

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه اخیر خود به مجلس قوای مجریه و قضائیه را از مصوبه مربوط به طرح شفافیت مستثنی کرد.

وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از این در بررسی مصوبه مربوط به شفافیت، خود و هیات عالی نظارت مجمع را از شفافیت مستثنی کرده بود و در نامه اخیرش قوه قضائیه و مجریه را هم از این مصوبه مستثنی کرده است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: با این وضعیت تنها قوه مقننه برای شفاف شدن باقی می‌ماند که آن هم از قبل شفاف بود و جلسات مجلس به صورت علنی و مستقیم پخش می‌شود و مردم در جریان آن قرار می‌گیرند و ۲۲۰ نماینده نیز تاکنون داوطلبانه اعلام آمادگی کرده‌اند که رأی‌شان شفاف باشد و همین مسئله نیز انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: