کد خبر: ۹۵۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۸۷
اعتصاب تمرینات استقلال به روز چهارم کشیده شد و شاگردان جواد نکونام امروز هم تمرین نکردند!

اعتصاب استقلال به روز چهارم کشیده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : اعتصاب تمرینات استقلال به روز چهارم کشیده شد و شاگردان جواد نکونام امروز هم تمرین نکردند!

استقلالی ها بعد از دیدار دوستانه با گل گهر سیرجان در روز پنجشنبه گذشته تا امروز هیچ جلسه تمرینی را برگزار نکرده اند!

بازیکنان استقلال نسبت به پرداخت نشدن مطالبات امسال و فصل گذشته خود از سوی باشگاه گلایه مند هستند و به همین خاطر برای چهارمین روز متوالی حاضر نشدند تمرین خود را برگزار کنند.

این اتفاقات در استقلال در شرایطی رخ داده که مدیران باشگاه دو روز پیش از اسپانسر جدید خود رونمایی کردند اما ظاهرا هنوز پولی به حساب باشگاه واریز نشده تا بتوانند مطالبات اعضای تیم را بپردازند.

بازیکنان استقلال از سال گذشته مطالباتی دارند و امسال هم از قراردادهای خود هیچ دریافتی نداشتند. همین امر سبب شده تا بازیکنان به نشانه اعتراض از حضور در تمرینات سر باز بزنند.

 

باید منتظر ماند و دید تکلیف مسائل مالی آبی پوشان چه می شود. بی شک عدم برگزاری تمرینات به صلاح استقلال نیست. در روزهایی که همه تیم های لیگ برتری کار خود را جلو می برند، استقلالی ها تمرین نمی کنند و این شرایط به سود تیم نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: