کد خبر: ۹۵۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۱۰۰
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از دیرباز به دنبال این بود تا به بنیان خانواده آسیب وارد کند و یکی از اهداف دشمن در برپایی آشوب‌های سال گذشته ضربه زدن به نظام خانواده بود.

بیاتی: کشف حجاب سیاست دشمن برای تضعیف خانواده استبه گزارش خبرداغ، ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بر حمایت از بنیان خانواده، بیان کرد: خانواده رکن اصلی جامعه است؛ زمانی که یک خانواده رشد و تعالی پیدا می کند، آثار آن به جامعه منتقل می‌شود جامعه نیز بر روی خانواده اثر می گذارد. از سوی دیگر دین ما نیز برای خانواده ارزش زیادی قائل است. امروز دشمنان ما بنیان خانواده را هدف قرار داده و به خوبی می دانند که اگر خانواده از هم بپاشد اثر خود را در جامعه نشان می دهد.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اصول اخلاقی در خانواده رشد پیدا می کند، اظهار کرد: رشد و تعالی خانواده رشد و تعالی جامعه را به همراه خواهد داشت. ما باید سیاست هایی را دنبال کنیم که به ثبات در خانواده ها بینجامد.

وی ادامه داد:‌ سال گذشته یکی از اهداف دشمن برای برپایی آشوب ها ضربه زدن به نظام خانواده بود و دشمن از دیرباز به دنبال این بود که به بنیان خانواده آسیب وارد کند، امروز نیز با دنبال کردن سیاست کشف حجاب به دنبال متلاشی کردن نظام خانواده است. خانواده رکن اساسی در کشور است و خانواده ها باید نسبت به تهدیدهایی که برای آنان وجود دارد، آگاهی پیدا کنند.

بیاتی، تاکید کرد: با توجه به اهدافی که دشمنان دنبال می کنند توجه به نظام خانواده یک امر ضروری است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: