کد خبر: ۹۵۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۵
صدیف بدری در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: ما در مجلس بعد از ساعت‌ها کار کارشناسی و مطالعه، ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت را رفع کرده و به شورای نگهبان فرستادیم اما این مصوبه مورد بی‌مهری رئیس سازمان اداری و استخدامی قرار گرفته است.

نماینده اردبیل در مجلس وعده پیگیری نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت را داد.به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: ما در مجلس بعد از ساعت‌ها کار کارشناسی و مطالعه، ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت را رفع کرده و به شورای نگهبان فرستادیم اما این مصوبه مورد بی‌مهری رئیس سازمان اداری و استخدامی قرار گرفته است.

وی با انتقاد از اقدامات مسئولان سازمان اداری و استخدامی گفت که  ما نمایندگان مجلس نهایت اهتمام خود را برای نهایی شدن این طرح به کار می بریم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: