کد خبر: ۹۵۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۳۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت که سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل فرصت بسیار خوبی برای دفاع از حقوق ملت ایران و تبیین مواضع به حق نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

رضایی: رئیس جمهور در سازمان ملل از حقوق مردم دفاع کردبه گزارش خبرداغ، ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سفر رئیس جمهو به نیویورک و سخنرانی در سازمان ملل گفت: این سفر چند جنبه دارد. یکی بیان مواضع ملت ایران در سازمان ملل و در پیشگاه سران دنیا این فرصت بسیار خوبی است که از حقوق ملت ایران دفاع و مواضع به حق نظام جمهوری اسلامی تبیین شد.

وی افزود: در کنار این رئیس جمهور دیدارهایی با اندیشمندان، رسانه‌ها و افراد موثر در آمریکا داشته است که این دیدارها در راستای دیپلماسی عمومی تلقی می‌شود.

رضایی همچنین بیان کرد: وجه دیگر سفر ملاقات دو جانبه با مقامات تراز اول کشورهاست. رئیس جمهور در فرصت اندک با تعداد زیادی از مقامات و سران کشورها ملاقات کرده است. این ملاقات‌ها فرصتی برای افزایش ارتباطات دو جانبه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است که ایران می‌تواند از آن استفاده کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: