کد خبر: ۹۵۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۴۷
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز کل منطقه به این نتیجه رسیده است که باید گروهک‌های تجزیه‌طلب از بین بروند.

هشدار فوری سخنگوی سپاه به مقامات عراقی /کومله برهم‌زننده نظم و امنیت ایران هستند، نه طرفدار قوم کُردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز کل منطقه به این نتیجه رسیده است که باید گروهک‌های تجزیه‌طلب از بین بروند.

سردار رمضان شریف عصر امروز، ۲۸ شهریور در مراسم بزرگداشت شهید کاوه که در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد برگزار شد، با بیان اینکه عظمت شهدا حاصل تربیت دینی آنان است، اظهار کرد: شهید کاوه شهرهای کردستان را یکی پس از دیگری به کمک همرزمان خود آزاد کرد و امروز پس از ۳۷ سال که ناآرامی‌های سال گذشته برای دشمن نتیجه‌بخش نبود، احزاب کومله و دموکرات کردستان اعتراف می‌کنند که به دنبال تجزیه ایران اسلامی و خیانت به ملت ما بودند.

وی با بیان اینکه پس از شهادت محمود کاوه حتی دشمنان هم از او به بزرگی یاد می‌کردند، افزود: ۳۷ سال است که همرزمان شهید کاوه در حال دفاع از امنیت مردم کردستان‌اند، اما هنوز احزاب تجزیه‌طلب درس عبرت نگرفته‌اند. پاسداران انقلاب اسلامی به چیزی جز امنیت و رفاه این کشور و مردم نمی‌اندیشند. ما از بدو پیروزی انقلاب در حال دست و پنجه نرم کردن با گروهک‌های تجزیه‌طلب هستیم. انتظار ما از جوانان این است که امثال شهید کاوه را الگوی خود قرار دهند و پای آرمان‌های این شهید بمانند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز کل منطقه به این نتیجه رسیده است که باید گروهک‌های تجزیه‌طلب از بین بروند، عنوان کرد: امیدواریم بر اساس توافقی که با مقامات عراقی صورت گرفته، پس از ۳۰ سال اثر کومله جنایتکار از این منطقه پاک شود، هرچند اگر عراق به وعده خود عمل نکند، مطابق گذشته این تروریست‌ها زیر ضربات پاسداران مدافعان ایران از بین خواهند رفت. اما این نکته مهم است که امروز تمام منطقه اعتراف می‌کنند آنچه مسئولین ایران در مورد این گروهک‌های تجزیه‌طلب می‌گفتند، عین واقعیت بود و این‌ها جز مزدوری و خیانت کار دیگری نمی‌کردند.

شریف ادامه داد: امیدواریم شکست اغتشاشات سال گذشته و اعترافات این گروهک‌ها، شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که ما دیگر شاهد بر هم خوردن امنیت کشورمان در هیچ نقطه از کشور نباشیم. بخش عمده‌ای از تسلیحاتی که سال گذشته به دست اغتشاشگران می‌رسید، از گذرگاه‌های محل عبور کومله تدارک دیده می‌شد. هر چند به برکت هوشیاری عوامل اطلاعاتی سپاه، بخش اعظم آن‌ها کشف و خنثی شد و زیر ضربات موشکی نیروی زمینی قرار گرفت، اما دنیا هنوز حاضر نیست این را به رسمیت بشناسد که این گروهک‌ها برهم‌زننده نظم و امنیت ایران هستند، نه طرفدار قوم کرد.

وی با بیان اینکه تجزیه‌طلبان غیر از ایجاد ناامنی و اغتشاش در منطقه کار دیگری انجام نداده‌اند، اضافه کرد: اما مدافعان سرزمین اسلامی با تدابیر رهبر انقلاب کاری کرده‌اند که امروز همان امنیتی که در اصفهان برقرار است، در ایرانشهر هم جاری است. زمانی شهید کاوه شهرهای کردنشین را یکی پس از دیگری از دست گروهک‌های تجزیه‌طلب خارج می‌کرد، اما امروز همین گروهک‌ها آرزو دارند در جایی یک ترقه منفجر کنند و بگویند ما هنوز هستیم، در حالیکه امروز آن‌ها در عمل کاملا نابود شده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: همرزمان شهید کاوه پس از فراغت از جنگ با صدام و گروهک‌های تجزیه‌طلب، به تقویت بنیه دفاعی کشور پرداختند و امروز ما با افتخار اعلام می‌کنیم که ایران اسلامی کشوری قدرتمند است که می‌تواند از منافع خودش و هم‌پیمانانش به خوبی حراست کند. ما از تهدیدات تجزیه‌طلبان فرصت‌های طلایی ساختیم و امروز قدرت‌های بزرگ دنیا به توان بالای نیروهای مسلح و تجهیزات نظامی ایران اعتراف می‌کنند.

شریف با بیان اینکه در حوزه تامین معیشت مردم باید هنوز اقدامات بیشتری صورت گیرد، گفت: ما پاسداران هم بخشی از مردم هستیم و با مشکلات اقتصادی درگیریم، اما نگاه کنیم که از کجا شروع کردیم و امروز به کجا رسیده‌ایم. در هیچ کدام از حوزه‌های علمی، نظامی، سیاسی و دیپلماسی جایگاه کنونی ما با گذشته قابل مقایسه نیست. مسیر پرافتخاری را طی کرده‌ایم و بنا به تعبیر رهبر انقلاب، به قله نزدیک شده‌ایم. دلیل این امر، راه صعب‌العبوری است که طی کرده‌ایم.

وی با اشاره به طرفداری ۲۱ کشور از صدام در زمان جنگ با ایران، اظهار کرد: در آن زمان تنها سوریه از صدام حمایت نمی‌کرد، اما امروز ببینید وضعیت چگونه است. ما از شرایطی که تمام غرب و شرق عالم در همراهی با صدام علیه ما می‌جنگید، به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به اعتراف خود دشمن، هر اتفاقی در منطقه تنها با اراده جمهوری اسلامی محقق می‌شود. امروز طول و عرض جبهه مقاومت گسترش یافته و فرزندان لبنان و فلسطین با الگوگیری از امثال شهید کاوه به موفقیت‌های عظیمی دست یافته‌اند.

سخنگوی سپاه با تاکید بر لزوم تبیین موفقیت‌های به دست آمده، عنوان کرد: ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی منابع این کشور را اداره می‌کردند و ما پای آن‌ها را قطع کردیم و مدیریت منابع را به متخصصین ایرانی سپردیم. مطمئن باشید با در پیش گرفتن الگوی شهدا، در مدیریت کشورمان شاهد بالندگی ویژه‌ای خواهیم بود. گام دوم انقلاب اسلامی، گام تبلور تلاش‌های ۴۰ سال گذشته است و ملت و حامیان انقلاب اسلامی لذت داشته‌های خود را حس خواهند کرد.

شریف ادامه داد: ما فوق‌العاده به آینده امیدواریم. راهی که طی کرده‌ایم، بسیار سخت‌تر از راهی بود که در پیش داریم. هر چه را بخواهیم به دست خواهیم آورد، مهم این است که راه را گم نکنیم و به توصیه‌های رهبر انقلاب گوش فرادهیم. ما هرگز از راه طی‌شده ناراضی نیستیم و افق آینده هم برایمان بسیار روشن است.

وی با بیان اینکه ما از شهید دادن فارغ نشده‌ایم، اضافه کرد: هفته گذشته در جریان برخی تلاش‌ها برای ایجاد اغتشاش، دو بسیجی به شهادت رسیدند. این راه ادامه دارد، چون جهاد ادامه دارد. پاسداران سپاه هر لحظه به فکر پیشرفت انقلاب هستند و در زمینه‌های مختلف، از کمک معیشتی به مردم گرفته تا تقویت بنیه دفاعی کشور، تلاش می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: