کد خبر: ۹۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۱۴۵
پرسپولیس قبلا سابقه برد مقابل همه همگروهی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

ماجرای قدیمی پرسپولیس و گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پرسپولیس قبلا سابقه برد مقابل همه همگروهی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

تنها چند ساعت تا شروع اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مانده و هواداران این تیم بی صبرانه منتظر شروع اولین بازی تیمشان مقابل تیم قدرتمند و پرستاره النصر هستند. پرسپولیس که با تیم‌های بسیار قدرتمند النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان همگروه شده، گروه مرگ این رقابت‌ها را تشکیل داده و کار شاگردان یحیی گل محمدی برای صعود از این گروه سخت و مشکل خواهد بود.

با این حال نکته امیدوار کننده و جالب توجه در خصوص پرسپولیس و تیم‌های همگروهش این است که سرخ پوشان پایتخت قبلا همه تیم‌های همگروه خود را برده است. پرسپولیسی‌ها در دوره‌های قبلی سابقه بازی برابر الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان را داشتند و حداقل یکبار این تیم‌ها را شکست دادند.

حال باید دید در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان گل محمدی چه نتایجی مقابل تیم‌های همگروه خود کسب خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: