کد خبر: ۹۵۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۱۰۷
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی مجلس تاکید کرد: لازم است تدابیر فوری و جدی‌تری برای اقتصاد مردم داشته باشید.

توصیه نماینده پاکدشت به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری با بیان اینکه «اربعین حسینی جلوه‌گاه حضور مردان و زنانی است که به تأسی حسین بن علی (ع) و یارانش دینداری، حریت، آزادگی، مقاومت و ایثارگری با همه زیبایی‌هایش را به نمایش می‌گذارند»، اظهار کرد: به همه مشارکت کنندگان عزیز در این مراسم عرض قبولی می‌گویم و از همه عزیزانی که در برگزاری این همایش باشکوه در ایران عزیز و عراق زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

وی همچنین در تذکر به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، گفت، حال که به اذعان مسئولان وزارت نفت و اوپک و پژوهشکده‌های خارجی، صادرات نفت کشور سه برابر شده و بخشی از پول‌های بلوکه شده به داخل وارد می‌شود، معیشت مردم باید وضعیت بهتری پیدا کند و  لازم است تدابیر فوری و جدی‌تری برای اقتصاد مردم در نظر گرفته شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن آبان آغار سال تحصیلی جدید عنوان کرد: سال تحصیلی جدید مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از اول مهرماه شروع می‌شوند برای همه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، فرهنگیان، دانشگاهیان و حوزویان آرزوی توفیق دارم. ان شاء‌الله با اهتمام ویژه‌ای که همه عزیزان به کار خواهند بست کاروان علم و اندیشه تقویت شده و کشورمان افتخارات بیشتری را کسب نماید و عزت و توفیقات بیشتری را برای مردم داشته باشند و بدخواهان این مرز و بوم را بیشتر مأیوس کنند.

بشیری در پایان تاکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان و شفافیت اموال مالی و دارایی مسئولان و دست اندرکاران امری ضروری است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: