کد خبر: ۹۵۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۱۲۷
استقلال امروز در یک بازی دوستانه برابر صنعت نفت، با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

استقلال در بازی دوستانه سه گل زدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات تیم ملی بزرگسالان و امید باعث شده است تا تیم فوتبال استقلال نیز از این فرصت نهایت استفاده را برده و عصر امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

این مسابقه که پشت درهای بسته برگزار شد، در نهایت با پیروزی سه بر یک شاگردان نکونام به پایان رسید. های آرش رضاوند، مهرداد محمدی و پیمان بابایی گل های استقلال در این بازی را وارد دروازه حریف کردند.

نکته جالب اینکه استقلال در هفته نخست لیگ برتر نیز به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد و حالا آبی پوشان یک بار دیگر برابر حریف آبادانی موفق شدند سه بار گلزنی کنند.

هنوز زمان بازی بعدی استقلال در لیگ برتر مشخص نیست و باید دید که به واسطه حضور بازیکنان این تیم در تیم امید، بازی های آبی پوشان لغو خواهد شد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: