کد خبر: ۹۵۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۱۰۴
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود در تنظیم آئین نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده دقت لازم صورت گیرد و آنقدر زنگوله به پای این مصوبه بسته نشود که در زندگی مردم تاثیری نگذارد.

موسوی: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در زندگی مردم موثر باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سید موسی موسوی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در ابتدا از تلاش های دولت سیزدهم و خاصه ریاست جمهور در حوزه های مختلف و در پیش گرفتن دیپلماسی فعال در سیاست خارجی، آزادسازی پول های بلوکه شده و تخصیص مناسب به پروژه های عمرانی قدردانی می کنم و امیدوارم حاصل این تلاش‌ها هرچه سریع‌تر در سفره اقتصاد و معیشت مردم آثار خود را نشان دهد.

وی در ادامه اظهار کرد:  از ملت و دولت عراق به دلیل میزبانی از زائران حسینی در ایام اربعین تشکر می کنم و از ارکان مختلف دولت، مردم شریف استان ها و شهرهای مرزی، نیروهای انتظامی و مرزبانی و نیروهای امنیتی، موکب داران عزیز و خاصه موکب داران خدوم شهرستان های لامرد و مهر قدردانی می کنم.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رییس جمهور، بیان کرد: براساس مصوبه هیات دولت در سال ۱۳۹۱ و سپس شیوه نامه اجرایی وزارت نفت عنوان مجتمع گاز پارس جنوبی نیروهای جویای کار شهرستان های لامرد، مهر و پارسیان که در شعاع ۱۰۰ کیلومتری عسلویه قرار دارند بومی محسوب می شوند و فاصله لامرد و مهر با پارس جنوبی به لحاظ هوایی ۳۰ کیلومتر و زمینی ۴۵ کیلومتر است اما چندسالی است که مردم منطقه از این امتیاز محروم هستند و اخیرا در فراخوان جذب حدود ۸۰۰ نفر در مجتمع گاز عسلویه مردم لامرد و مهر محروم شده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: این در حالی است که شهرها و مناطقی که ۳۰۰ کیلومتر تا پارس جنوبی فاصله دارند، بومی تلقی می شوند لذا خواهشمند است وزارت نفت و شخص رییس جمهور به این موضوع ورود کرده و مانع تضییع حق بزرگ و آشکار جوانان مستعد لامرد و مهر شوند.

وی افزود: انتظار می رود شورای عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به گونه ای تصمیم گیری کند که قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اجرایی شود. همچنین اجرای دقیق و کامل طرح رتبه بندی معلمان، بکارگیری نیروهای پیش دبستانی و نهضتی و غیرانتفاعی در شرایطی که وزارت آموزش و پرورش با کمبود شدید معلم مواجه است ضرورت دارد. انتظار می رود در تنظیم آئین نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده دقت لازم صورت گیرد و  آنقدر زنگوله به پای این مصوبه بسته نشود که در زندگی مردم نقش و تاثیری نگذارد.
انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: