کد خبر: ۹۵۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۸۷
نماینده نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: به افرادی که با سخنان نسنجیده و اتخاذ مواضع مقابل نظام، باعث شادی دشمنان می شوند، توصیه می کنم با اصلاح مواضع قبلی خود به دامان پر مهر ملت و کشور برگردند.

توصیه نخعی به افرادی که باعث شادی دشمن می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با هزاران نفر از مردم استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» گفت: دیروز روز بسیار خاطره انگیز و مهمی برای مردم استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بود.

وی ادامه داد: از ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب تشکر می کنم که مردم این دو استان مرزنشین را به حضور پذیرفتند و در صحبت های ارزشمندشان، مردم را مورد لطف و محبت قرار دادند. مثل همیشه رهنمودهای ایشان بسیار راهگشا بود به خصوص نکاتی که در خصوص دشمن شناسی، اهمیت وحدت و اجتناب از تفرقه فرمودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افرادی که مورد لطف و عنایت نظام بودند، بعضا با سخنان نسنجیده و اتخاذ مواضع مقابل نظام، باعث شادی دشمنان شده و با سوءاستفاده از سعه صدر نظام، آرامش را از مردم سلب می کنند؛ به این افراد توصیه می کنم با اصلاح مواضع قبلی خود به دامان پر مهر ملت و کشور برگردند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: