کد خبر: ۹۵۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۱۴۳
در اقدامی عجیب حرف‌های شب گذشته جواد نکونام در فوتبال برتر،در کانال رسمی استقلال در تلگرام انعکاس پیدا نکرد.

کانال رسمی باشگاه دست استقلالی‌ها نیست!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سپهر ستاری: فقط یک نفر بیاید و بگوید که کانال رسمی باشگاه استقلال در فضای مجازی تلگرام دست چه کسی است و بر اساس کدام استدلال حرف های سرمربی تیم را منتشر نمی کند؟آن 170 - 80 هزار نفری که عضو کانال شما هستند شاید به همین دلایل است که تعداد شان بیشتر نمی شود.آیا استقلال با میلیون ها هوادار باید این تعداد عضو در کانال رسمی اش داشته باشد؟

سرمربی استقلال شب گذشته مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود و حرف هایی زد که قطعا به مزاج آقای مدیر و خیلی از اعضا در باشگاه خوش نیامده است.احتمالا به همین دلیل هم بوده که دستور رسیده تا هیچ خبری در کانال رسمی باشگاه کار نشود! چه اگر این طور نیست آقای خطیر! اگر دستور شما نبوده حتما موضوع را رسیدگی کنید و ضمن برخورد با عوامل،برای هواداران توضیح بدهید که چرا حرف های سرمربی تیم در کانال رسمی تلگرام منتشر نشده است!

این طور که به نظر می رسد گردانندگان این کانال از نیروهای خودی استقلال نیستند و منافع خودشان بیشتر از منافع جمعی و هوادارن ارزش دارد که حاضر نشده اند حرف های نکونام را برای هوادار منتشر کنند.

اتفاق های عجیب و غریب در فوتبال این مملکت کم نبوده و نخواهد بود اما اتفاق هایی که این روزها دارد در باشگاه استقلال می افتد آنقدر عجیب است که سال ها سال بعد در تاریخ از آن نقل قول خواهد شد.استنباط این است که اگر قبلا تظاهر به دوستی بود و اینکه رابطه با سرمربی خوب است،با اتفاقاتی که دارد می افتد مصداق بارز شمشیر از رو بستن است و اعلان جنگ به جواد نکونام.این وسط هم بیچاره هوادار که فقط استرس دارد،مدام حرص می خورد و کاری هم از دستش بر نمی آید.آقای خطیر در انتظار توضیح شما برای این رفتار زشت ادمین های کانال تلگرامی می مانیم؛شاید با توضیحاتی که دادید قانع شدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: