کد خبر: ۹۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۰
پرسپولیس در خط حمله و درون دروازه شرایط نامشخصی دارد.

دو اشتباه بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالاتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر عربستان با دو مشکل بزرگ مواجه است. مصدومیت علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی نگرانی‌های زیادی را در خصوص وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس به وجود آورده و نکته عجیب هم این است که او ذخیره قابل اعتمادی ندارد. پرسپولیس پس از جدایی احمد گوهری به دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال بود ولی در جذب محمدرضا خالدآبادی ناکام ماند و به سراغ گلرهای برزیلی رفت که آن هم به جایی نرسید.

مشخص نیست چرا پرسپولیسی‌ها پس از ناکامی در خرید دروازه‌بان زیر 23 سال لیست خود را برای خرید یک دروازه‌بان بزرگسال خالی نکردند. در حال حاضر پرسپولیس در خط دفاعی دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و وحدت هنانوف را در اختیار دارد و وحید امیری هم می‌تواند در مواقع لزوم در پست دفاع چپ بازی کند. شاید بهتر بود یحیی گل‌محمدی با جدایی یکی از مدافعان تیمش موافقت کند تا بتواند دروازه‌بان بخرد.

دیگر مشکل پرسپولیس خط حمله این تیم است که هنوز مهاجم خارجی جذب نشده و این تیم فقط شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم نوک تخصصی در اختیار دارد. این درحالی است که قرمزها به راحتی با جدایی مهدی عبدی هم موافقت کردند که خودش یک ابهام بزرگ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: