کد خبر: ۹۵۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۷۶
امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال گفت: من به استقلال علاقه‌مند هستم و دوست داشتم کمک کنم.

زمان خداحافظی فرمانده استقلالی مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال گفت: من به استقلال علاقه‌مند هستم و دوست داشتم کمک کنم.

امید ابراهیمی هافبک تیم ملی درخصوص شایعات بازگشت به استقلال گفت: واقعیت این است که در این ۵-۶ ماه این اتفاق رخ نداده که یک مدیرعامل یا سرمربی مستقیما با خود من صحبت کند و پیشنهاد بازگشت به استقلال را به من بدهد. هیچ وقت این پیشنهاد نبود و اگر بود، قطعا روی آن فکر می‌کردم و علاقه‌مند به بازگشت بودم.

او در ادامه اظهار داشت: من به استقلال علاقه‌مند هستم و دوست داشتم کمک کنم اما همیشه شرایط طوری پیش رفته که پیشنهاد نبوده یا زمانی بوده که من تحت قرارداد باشگاه بودم و امکان بازگشت وجود نداشته است.

فرمانده سابق استقلال در پایان گفت: بسیاری از بازیکنان هستند که با توجه به شرایط سنی و فنی باید کنار بروند و بازیکنان جوان‌تر بیایند. من به شخصه اگر در جام ملت‌ها باشم، آخرین دوره حضورم در تیم ملی خواهد بود و اگر نباشم هم تصمیم کادرفنی بوده و سعی می‌کنم از تیم ملی کنار بروم و جوان‌ها به تیم ملی کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: