کد خبر: ۹۵۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۶
آیفون ۱۵ و تجهیز آن به پورت شارژ USB C تحت فشار اتحادیه اروپا، سوژه گوگل شده تا در ویدیوی تبلیغاتی جدید خودش به تمسخر آن بپردازد.

به گزارش خبرداغ به نقل از گجت‌نیوز : آیفون ۱۵ و تجهیز آن به پورت شارژ USB C تحت فشار اتحادیه اروپا، سوژه گوگل شده تا در ویدیوی تبلیغاتی جدید خودش به تمسخر آن بپردازد.

گوگل به‌عنوان صاحب اندروید طی سالیان اخیر تمرکز ویژه‌ای روی تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل گذاشته و حالا خودش را آماده رونمایی از سری پیکسل ۸ می‌کند. اما بازار رقابت بدون کل کل‌های همیشگی، بی‌معنی است. در همین راستا، گوگل کمپین تبلیغاتی با هشتگ BestPhonesForever# را راه‌اندازی کرده و در آن به معرفی امکانات و ویژگی‌های محصولات جدیدش می‌اندازد. این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود، ویدیویی را با لیبل این هشتگ منتشر کرده که در آن فقدان امکانات مهم در گوشی‌های سری آیفون ۱۵ و حضور احتمالی پورت تایپ C به‌جای پورت لایتنینگ را مسخره می‌کند.

سوژه جدید گوگل برای مسخره کردن اپل / عکس

در این ویدیوی تبلیغاتی، دو گوشی پیکسل و آیفون کنار یکدیگر در حال ریلکس کردن نمایش داده می‌شوند و بحث جالبی بین آن‌ها شکل می‌گیرد که پر از طعنه گوگل به اپل است. گوگل در این ویدیو به طعنه، قابلیت‌های گوشی پیکسل مثل ترجمه در لحظه پیام‌ها، افزایش کیفیت عکس‌های قدیمی و پاسخ به تماس‌های ناشناس با کمک هوش مصنوعی را به‌رخ می‌کشد. همچنین تجهیز آیفون ۱۵ به پورت USB-C را هم مورد تمسخر قرار می‌دهد.

اپل قرار است ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) در رویداد پاییزی خود به‌نام Wonderlust از گوشی‌های خانواده iPhone ۱۵ خودش رونمایی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: