کد خبر: ۹۵۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۹۳
هواداران یک خواننده آمریکایی کمپینی علیه ستاره بارسلونا به راه انداختند.

کمپین هواداران خواننده آمریکایی علیه ستاره بارسا؛ به جود رای دهید!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ جود بلینگام و الخاندرو بالدو بالده، دو ستاره رئال مادرید و بارسلونا این روزها برای کسب جایزه گولدن‌بوی در رقابت هستند.

در حریان رقابت بین این دو بازیکن جوان یک اتفاق جالب رخ داده که باعث شده شانس برتری بلینگام بالا برود. اخیرا یکی از هواداران تیلور سوئیفت، خواننده مشهور آمریکایی یک مصاحبه قدیمی از الخاندرو بالده را بازنشر کرده که گفته بود علاقه‌ای به آهنگ‌های سوئیفت ندارد. این هوادار با بازنشر توئیت بالده نوشت که هواداران تیلور سوئیفت نباید اجازه دهند بالده برنده شود و همه به جود بلینگام رای دهند. این توئیت از آن زمان تاکنون نزدیک به ۷۰۰۰ ریتوییت و ۳۰۰۰۰ لایک داشته است.

از زمان انتشار این توئیت آرای بلینگام از ۳۰ درصد به ۸۹ درصد رسیده و او حالا بخت نخست بردن جایزه پسر طلایی محسوب می‌شود. این جایزه هر سال به بازیکنان جوان اهدا می‌شود و در دو سال اخیر به پدری و گاوی، پدیده‌های بارسلونا رسیده است.

بلینگام این فصل شروع فوق‌العاده‌ای در رئال داشته و در 4 بازی نخست 5 بار گلزنی کرده و یک پاس گل داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: