کد خبر: ۹۵۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۱۵
بازیکن سابق النصر عربستان این روزها بدون تیم است.

پیشنهاد هم‌تیمی رونالدو به استقلال و پرسپولیس؛ ستاره النصر به دنبال حضور در ایران!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره تیم ملی ازبکستان یکی از نفراتی است که در چند سال اخیر بارها شایعات حضورش در فوتبال ایران شنیده شده است. با وجود تمام این شایعات اما هرگز خبری از حضور این ستاره ازبک در لیگ برتر ایران نبوده و او در تیم‌های دیگری به میدان رفته است.

ماشاریپوف این روزها پس از فسخ قراردادش با النصر عربستان بدون تیم است و همین موضوع باعث شده خبرهای مختلفی درباره حضور او در فوتبال ایران شنیده شود. گفته می‌شود خرید او به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهاد شده و خودش تمایل دارد راهی ایران شود. البته پرسپولیس با توجه به اینکه تنها یک جالی خالی در لیست خود دارد می‌خواهد یک مهاجم به خدمت بگیرد و تمایلی به این انتقال نشان نداده ولی استقلال این روزها به دنبال خرید یک وینگر خارجی است و با نفراتی چون عمرو ورده و روبرتو تورس مذاکره داشته است.

ماشاریپوف سابقه بازی در لوکوموتیو و پاختاکور ازبکستان، النصر عربستان و شباب‌الاهلی امارات را در کارنامه دارد. او پس از انتقال روتالدو به النصر جایگاه خود را در این تیم عربستانی از دست داد و حتی مجبور شد شماره 7 را هم به فوق‌ستاره پرتغالی بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: