کد خبر: ۹۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۳
پس از آنکه یکی از عکاسان حاضر در اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران عکسی از امیر قلعه‌نویی منتشر کرد که اضافه وزن و شکم برآمده او را نشان می‌داد، مدیررسانه‌ای تیم‌ملی از ورود این عکاس به اردو جلوگیری کرد.

جنجال یک عکس در تمرین تیم ملی؛ مقایسە اندام قلعەنویی و مانچینیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، انتشار عکسی از امیر قلعه نویی توسط یکی از عکاسان باعث شد تا تیم رسانه ای تیم ملی حضور این عکاس را در تمرینات تیم ملی ممنوع کنند. این اقدام مدیررسانه‌ای تیم‌ملی فوتبال ایران با واکنش و اعتراض دیگر خبرنگاران و عکاسان حاضر در اردو روبرو شدە است.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در این باره مدعی شده که فدراسیون با انتقاد سازنده مشکلی ندارد اما عکس قلعه‌نویی به قصد تمسخر گرفته شده است.

پخش این عکس از امیر قلعەنویی دستمایه طنز کاربران در شبکه‌های اجتماعی شدە است. برخی اضافه وزن قلعه‌نویی را با آمادگی جسمانی روبرتو مانچینی سرمربی تیم‌ملی فوتبال عربستان مقایسه کردند.

البته برخی از کاربران نیز عنوان کردەاند کە نباید معیار سنجش مربیان هیکل و اندام آنان باشد.

مانچینی که پیش از این سرمربی‌گری تیم ملی ایتالیا را بر عهده داشت، با قراردادی ۴ ساله به ارزش سالیانه ۳۰ میلیون یورو راهی عربستان شد، تا گران‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال لقب گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: