کد خبر: ۹۵۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۳۸
نماینده مردم شاهین شهر،میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت ادعا می کند که موضوع توزیع کالابرگ را در کشور آغاز کرده است، لذا اگر قانون بودجه سال ۱۴۰۲ را در این بخش اجرایی شود، مشکلات تا حدودی برطرف خواهد شد.

حاجی دلیگانی: توزیع کالابرگ تاکنون رضایت بخش نبوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت: حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اجرای توزیع کالابرگ برای دریافت کالای اساسی در کشور بیان کرد: این موضوع تاکنون رضایت بخش نبوده است.دولت ادعا می کند که موضوع توزیع کالابرگ را در کشور آغاز کرده است، لذا اگر قانون بودجه سال 1402 را در این بخش اجرایی شود، مشکلات تا حدودی برطرف خواهد شد.

حاجی دلیگانی بیان کرد: پیرو قانون فوق دولت این اختیار را دارد که 25 قلم کالای اساسی را در قالب کالابرگ الکترونیکی توزیع کند.

وی با اشاره به ریشه یابی مشکلات در زمینه توزیع کالای اساسی در کشور بیان کرد: به واقع در بلندمدت نیازمند برخی اقدامات مناسب و دقیق در توزیع کالای اساسی هستیم اما در کوتاه مدت توزیع کالابرگ برای کالای اساسی جوابگو خواهد بود‌.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت اذعان داشته که توزیع کالا برگ الکترونیکی را آغاز کرده است و باید منتظر نتایج آن بمانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: