کد خبر: ۹۵۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۳۶
ولودیمیر زلنسکی ادعا کرد، سربازان اوکراینی در ضدحملات خود علیه نیروهای روسی «حرکت رو به جلو دارند»، درحالیکه مقامات غربی بر این باورند که اوکراین «روند بسیار کُندی» دارد.

زلنسکی: نیروهای ما حرکت رو به جلو دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ولودیمیر زلنسکی ادعا کرد، سربازان اوکراینی در ضدحملات خود علیه نیروهای روسی «حرکت رو به جلو دارند»، درحالیکه مقامات غربی بر این باورند که اوکراین «روند بسیار کُندی» دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از گذشت سه ماه از ضدحملاتی که اوکراین وعده داده بود، این کشور فقط توانسته تعداد اندکی روستا را پس بگیرد و در قسمت عمده‌ای از این ضدحملات به‌دلیل خطوط دفاعی و استحکامات روسیه با شکست مواجه شده است.

طبق گزارش‌ رسانه‌های غربی که خشم کی‌یف را برانگیخته، چندین تن از مقامات آمریکایی بدون افشای نام خود نسبت به ضدحملات اوکراین ابراز ناامیدی و نارضایتی کرده‌ و استراتژی این کشور را «شکست‌خورده» توصیف کرده‌اند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در پیام‌رسان تلگرام خود نوشت: «نیروهای اوکراینی به سمت جلو حرکت می‌کنند. علی‌رغم همه چیز و آنچه که دیگران می‌گویند، ما در حال پیشروی هستیم و این برای ما مهم‌ترین چیز است. ما در یک حرکت رو به جلو هستیم.»

غرب میلیاردها دلار را جهت کمک به ضدحمله اوکراین به این کشور سرازیر کرده است و اکنون برخی واهمه دارند که مبادا غرب به دلیل عملکرد کُند و ناموفق اوکراین این کمک‌ها را کم‌رنگ کند.

روسیه پیشتر ضدحمله اوکراین را «شکست‌خورده» توصیف کرده اما کی‌یف ادعا می‌کند که با «سرعت پایین و تلفات کمتر» به سمت اهدافش پیشروی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: