کد خبر: ۹۵۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۷۱
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید مدارس غیردولتی در چارچوب قوانین فعالیت کنند، گفت: اگر مدرسه غیردولتی شهریه غیرمتعارف گرفت مردم می‌توانند اطلاع‌رسانی کنند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

اسماعیلی: مردم اخذ شهریه‌های غیرمتعارف مدارس غیردولتی را اعلام کنندبه گزارش خبرداغ ، مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما به دنبال ساماندهی مناسبی برای امور مدارس غیردولتی هستیم، در همین راستا طرح ساماندهی مدارس غیردولتی در کمیسیون آموزش تصویب شد و در نوبت بررسی در صحن علنی قرار دارد.

وی افزود: در صورت تصویب این طرح، کلیه فعالیت‌ها و عملکرد مدارس غیردولتی نظم و انتظام بیشتری پیدا می‌کند؛ تا زمان تصویب این طرح ما در کمیسیون آموزش با حساسیت بالایی موضوعات مربوط به مدارس غیردولتی را پیگیری می‌کنیم، در همین راستا چندین جلسه با مسئولان مدارس غیردولتی و معاون وزیر آموزش و پرورش نیز تشکیل شد که بر همین اساس مقرر شد سقفی برای شهریه مدارس غیردولتی تعیین شود و شماره تلفن‌هایی هم اعلام شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید مدارس غیردولتی در چارچوب قوانین فعالیت کنند، اظهار کرد: اگر مدرسه‌ای تخطی کند با آن برخورد می‌شود. ما براساس وعده داده شده این موضوع را پیگیری می‌کنیم لذا اگر مدرسه‌ای شهریه غیرمتعارف گرفت مردم می‌توانند به سامانه‌های مربوطه اعلام کنند تا برخوردهای لازم انجام شود، همچنین گزارش این مباحث‌ را می‌توانند به کمیسیون آموزش ارائه دهند که ما خودمان ورود کرده و رسیدگی‌هایی را انجام می‌دهیم.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: کمیسیون آموزش، نظارت‌هایش را بر روند فعالیت مدارس غیردولتی به خصوص اخذ شهریه‌های غیرمتعارف ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: