کد خبر: ۹۵۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۸
خراسان شمالی رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور اظهار کرد: مردمی و در میدان بودن و پیگیری امور از ویژگی های این دولت است.

مردمی و در میدان بودن از ویژگی های دولت سیزدهم استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا/خراسان شمالی رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور اظهار کرد: مردمی و در میدان بودن و پیگیری امور از ویژگی های این دولت است.

حجت الاسلام حسن درویشیان در سفر خود به خراسان شمالی در هفتم مرداد ماه و در دیدار با نماینده ولی فقیه خراسان شمالی اظهار کرد: تفاوت این دولت با قبل این است که در میدان است و به برخی استان ها سفرهای متعدد داشته و به شدت پیگیر امور است و این پیگیری را از سایر مسئولان اجرایی و مسئولان استانی نیز انتظار دارند.

وی افزود: بسیاری از امور را رئیس جمهور شخصا پیگیری می کنند و اخیرا دوازدهمین جلسه شورای مسکن برگزار شد که نشانه پیگیری گسترده امور است.

وی ادامه داد: ۵۰ جلسه شورای عالی که سال ها جلسه ای نداشته اند در این دولت احیا شده و گاهی چندین جلسه برگزار شده است.

وی رئیس جمهور را مدیر میدان توصیف کرد و افزود: مردمی بودن، در میدان بودن و پیگیر بودن از امتیازات رئیس جمهور است.

درویشیان در خصوص وجود برخی مشکلات نیز افزود: رفع برخی مشکلات انباشته و فراوان از قبل، کار سختی است اما حجم فعالیت ها و کار دولت و پیگیری ها، زیاد است و شاید در امور تاخیر وجود داشته باشد اما گشایش ها با افزایش درآمدهای دولت در انجام پروژه ها موثر خواهد بود.

وی به افزایش میزان مالیات دریافتی نیز اشاره کرد و گفت: فرار مالیاتی یکی از مشکلاتی بوده که در گذشته وجود داشته اما امروز درآمدها از مالیات افزایش داشته و دولت مصمم است مالیات ها را از اقشار متوسط حذف کند.

وی گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام، از اهتمام این دولت است و  این دولت همت دارد وعده ها را عملیاتی کند و تاخیرها علت بر  عدم انجام نیست .

وی اصلاح نظام بودجه، افزایش اختیارات استانداران در مواردی که نیاز نیست ستاد کشوری ورود کند را نیز از برنامه های دولت خواند و آن را در تسهیل امور موثر دانست.

درویشیان بیان کرد: مصوبات استان خراسان شمالی را بررسی کردیم؛ تخصیص ها در حد انتظار نیست و استاندار و اینجانب پیگیری خواهیم کرد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت مسکن استان، مصوبات سفر، وضعیت راه ها، کشاورزی استان و ... را ارائه کرد  و خواستار کمک حوزه ریاست جمهوری در پیشبرد امور شد.

وی تاکید کرد: مهمترین خواسته ما تخصیص اعتبارات بیشتر برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: