کد خبر: ۹۵۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۷
این روزها لیگ عربستان در کانون توجهات قرار دارد. ستاره‌های زیادی به این لیگ رفته‌اند و حالا که قرعه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هم مشخص شده، پیگیری بازی‌ تیم‌های النصر، الهلال و الاتحاد جالب‌تر از قبل شده.

رونالدو در کورس آقای گلیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، این روزها لیگ عربستان در کانون توجهات قرار دارد. ستاره‌های زیادی به این لیگ رفته‌اند و حالا که قرعه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هم مشخص شده، پیگیری بازی‌ تیم‌های النصر، الهلال و الاتحاد جالب‌تر از قبل شده.

ایمان گودرزی؛ النصر با حضور ستاره‌هایی مثل رونالدو و بروزوویچ و مانه، چند هفته بعد باید با پرسپولیس ایران روبه‌رو شود. آنها تا این هفته هنوز بردی در لیگ عربستان به‌دست نیاورده بودند و زیر فشار زیادی بودند اما جمعه شب موفق شدند در دیداری خارج از خانه مقابل الفتح با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسند و اولین برد فصل را جشن بگیرند.
جمعه از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران دو تیم در ورزشگاهی که اصلاً در حد و اندازه‌های ستاره‌های النصر نبود و حتی رختکنش با صندلی‌های مجالس عروسی آراسته شده بود، رونالدو و یارانش به میدان رفتند. آنها بعد از گذشت ۲ هفته هیچ امتیازی دشت نکرده بودند و این در حالی بود که الفتح میزبان ۴ امتیاز داشت.
در این بازی النصر تیم برتر میدان بود و بیش از 20 شوت به سمت دروازه الفتح زد. در نیمه اول سادیو مانه در دقیقه 27 روی پاس گل کریستیانو رونالدو، گل اول را برای النصر به ثمر رساند. حملات میهمان ادامه‌دار بود تا اینکه در دقیقه 38، این بار خود کریستیانو موفق شد دروازه الفتح را باز کند تا نیمه اول با پیروزی دو بر صفر النصر به پایان برسد.
در نیمه دوم نیز النصر تیم برتر میدان بود و در دقیقه 55 کریستیانو رونالدو و در دقیقه 81، سادیو مانه باز هم برای النصر گلزنی کردند. البته این پایان کار نبود و کریستیانو رونالدو در دقیقه 6+90 گل سوم را زد تا هت‌تریک کند.

کورس آقای گلی جذاب عربستان
این پیروزی علاوه بر اینکه یکصدمین پیروزی النصر در تاریخ برگزاری لیگ حرفه‌ای از سال 2009 بود، باعث شد تا رونالدو با هت‌تریکش یکی از مدعیان اصلی آقای گلی شود.
در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر یک گلزن ۴ گله به‌نام حمدالله قرار دارد و چند بازیکن سه گله؛ رونالدو، مالکوم، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو.
نکته جالب اینکه ستاره‌هایی مانند رونالدو، فیرمینو و مالکوم، هر سه گل خود را در یک بازی به ثمر رسانده و در واقع با یک هت‌تریک، در رده دوم مشترک بهترین گلزنان قرار دارند اما مانه یک بار برابر الاتفاق و دو بار نیز مقابل الفتح گلزنی کرد.

The beautiful statement by Cristiano Ronaldo in the Saudi Professional  League

رونالدو و تکرار یک ادعا
کریستیانو رونالدو که بعد از بازی حسابی خوشحال بنظر می‌رسید، بعد از بازی به تلویزیون عربستان گفت: خوشحالم که در بازی امروز پیروز شدیم. البته دلیل اصلی شادی من به خاطر خوشحالی هواداران النصر است که توانستند این پیروزی بزرگ را جشن بگیرند. سطح تیم مدام در حال افزایش است، همه بازیکنان در سطح خوبی ظاهر شدند و همه می‌توانند این موضوع را از عملکرد عالی تیم ببینند. فوق ستاره پرتغالی در پایان سخنان خود درباره حسی که از حضور در لیگ عربستان سعودی دارد گفت: بسیار خوشحالم که اینجا در عربستان هستم. من سال گذشته صحبت کردم که لیگ عربستان یکی از 5 لیگ برتر جهان خواهد بود و سر حرفم هستم.

رونالدو در کورس آقای گلی

توپ هتریک برای آقای ستاره
رونالدو پس از پایان بازی و به رسم همه فوتبالیست‌ها پس از هت‌تریک، توپ مسابقه را برای یادگاری به همراه خود برد. او از داور مسابقه عبدالله الحربی خواست تا این توپ را امضا کند، داوری که ۷ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که رونالدو این فرصت را داشته باشد تا بتواند به یک رکورد تاریخی دیگر این بار در لیگ عربستان برسد. او البته از هم‌تیمی‌های خود خواست تا این توپ را امضا کنند تا آن را به موزه پررنگ و لعابش اضافه کند.
نکته جالب اینجاست که او رکورددار هت‌تریک در سال ۲۰۲۳ است و امسال ۳ بار هت‌تریک کرده. رونالدو در سال ۲۰۲۳ فقط کمتر از هالند گل زده و از سایر مهاجمین دنیا عملکرد بهتری داشته.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: