کد خبر: ۹۵۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۲۶
یک نماینده حامی دولت در اظهاراتی انتقاداتی را نسبت به نحوه انتصابات در دولت رئیسی مطرح کرد.
رفیق بازی در دولت رئیسی داد نماینده مجلس را درآورد /چرا حقوق آبدارچی ۲۵ میلیون تومان استبه گزارش خبرداغ ، یک نماینده حامی دولت در اظهاراتی انتقاداتی را نسبت به نحوه انتصابات در دولت رئیسی مطرح کرد.

اعتماد به نقل ازحسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی نوشت:

*تمام بودجه عمرانی که مجلس به دولت می‌دهد ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و بودجه‌ای که به شهرداری‌ داده می‌شود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است. این بودجه کجا کنترل می‌شود؟

*رییسی باید به وزیر کشور و وزیر کشور به استاندارها و استاندارها به معاون‌های عمرانی دستور دهند که این پول‌ها را باید سرمایه‌گذاری کنند نه اینکه به آبدارچی ۲۵ میلیون حقوق داده شود، به خودشان ۵۰ الی ۶۰ میلیون یا به دیگری ۷۰ میلیون حقوق بدهند؛ این حقوق‌ها نجومی است.

* افرادی هستند که ژن آنها با ژن دولت رییسی نمی‌خواند و باید مرخص شوند. به طور مثال؛ در وزارت ورزش قطعا رییسی باید علی مرادی را معرفی کند، زیرا این فرد جانباز و آزاده بوده و تخصص دارد و ۲۰ الی ۲۵ سال در وزارت ورزش است و تنها دکتری است که در آنجا حضور دارد و حال این شخص باید وزیر شود نه اینکه هر کسی را از سر رفیق‌بازی وزیر کنند.

*یکی از مشکلاتی که دولت رییسی از آن رنج می‌برد، بحث رفیق‌بازی و انتخاب دوستانه و رفاقتی است که برخی افراد ناآگاه در آن دخیل هستند و این مشکلات را ایجاد می‌کنند،

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: