کد خبر: ۹۵۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۵
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی خواستار تعیین تیم کارشناسی درباره رسیدگی به پدیده دریافت زیرمیزی در بیمارستان ها و مطب ها شد.

حاجی دلیگانی: برای رسیدگی به پدیده زیرمیزی در بیمارستان‌ها تیم کارشناسی تشکیل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با اشاره به گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوضه‌ای گفت: یکی از اشکالات اساسی این گزارش عدم توجه به آب شرب بود؛ هیچ شهروند ایرانی مسلمان راضی نیست که شهروند دیگر مسلمانش در جای دیگر کشور تشنه بماند.

وی با بیان اینکه شما استان اصفهان وضعیت خاصی از لحاظ بی‌آبی دارد گفت: در شاهین شهر چندین ساعت پشت سر هم آب شرب نبود که باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

حاجی دلیگانی با اشاره به خشکی زاینده‌رود و پدیده فرونشست در اصفهان گفت: مسجد امام (ره)، میدان امام (ره) و سی و سه پل در معرض تهدید فرونشست و فروچاله هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان به خصوص تامین اجتماعی و کارگران در برنامه هفتم گفت: درباره پدیده زیرمیزی در بیمارستان ها و مطب ها هم تیم کارشناسی تعیین شده تا علل و ریشه ها مشخص شود؛ کدام وجدانی قبول می‌کند بیماری که تصادف کرده است را تا وقتی زیرمیزی پرداخت نکرده به اتاق عمل نبرند؟

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: