کد خبر: ۹۵۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۲۴۱
این مدل از بوگاتی با استفاده از بیش از یک میلیون قطعه تکنیکی توسط تیم خلاق لگو ساخته شده‌است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تینا مزدکی_ اگر به مجموعه لگو خود نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید که چگونه این کار روی زمین امکان پذیر است، تنها نیستید؛ لگو نه تنها از بلوک‌های استاندارد برای ساخت استفاده کرد، بلکه از خط تکنیک خود نیز استفاده کرد و خط تکنیک بسیار پیشرفته است. این دستگاه دارای میله‌های متصل، چرخ دنده‌ها، محورها، موتورها و تعدادی دیگر از قطعات است که بسیار پیچیده‌تر و فنی‌تر از آجرهای استاندارد لگو هستند.

بوگاتی لگویی که حرکت می‌کند!/ عکس

تیم نمی‌خواست چیزی را به شانس بسپارد، بنابراین برای اطمینان از قابل رانندگی بودن آن، از برخی اجزای غیر لگو از جمله قاب فولادی، باتری‌ها، چرخ دنده‌ها و چرخ‌ها نیز استفاده کردند. در پاسخ به این پرسش که این خودروی لگویی چقدر قادر به حرکت است، باید گفت که خیلی خوب نمی‌تواند حرکت کند اما تیم آن را به سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت رساندند.

بوگاتی لگویی که حرکت می‌کند!/ عکس

قرار نیست هیچ رکورد سرعتی کسب کند، اما این برای خودرویی که از موتورهای پلاستیکی و بلوک های لگو ساخته شده‌است بسیار چشمگیر است.

این خودروی لگویی دارای درهایی است که باز و بسته می‌شوند، اسپویلری که با فشار دادن یک دکمه بالا و پایین می‌رود و چراغ ها و وسایل الکترونیکی کاملاً کارآمد دارد. در داخل دارای یک فرمان قابل جدا شدن و یک سرعت سنج کاربردی است که همچنین با استفاده از بلوک‌های تکنیک ساخته شده‌است.

بوگاتی لگویی که حرکت می‌کند!/ عکس

در حالی که ساخت آن به اندازه یک بوگاتی شیرون واقعی به ساعت نیاز نداشت، تیم هزاران ساعت را به این مدل اختصاص داد. در واقع، آنها تخمین می زنند که فرآیند ساخت حدود ۱۳۵۰۰ ساعت از توسعه تا ساخت طول کشیده است.

منبع: supercarblondie

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: