کد خبر: ۹۵۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۷
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ضمن قرائت گزارش این کمیسیون در بررسی کیفیت اینترنت و چالش‌های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی، گفت: طبق بررسی‌ها، ۶۴ درصد از کاربران از فیلترشکن استفاده می کنند.

عباسپور: ۶۴ درصد از کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معاون در جلسه علنی امروز مجلس، گزارش این کمیسیون در مورد بررسی کیفیت اینترنت و شاخص‌های مرتبط با آن با رویکرد چالش‌های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی را قرائت کرد.

عباسپور گفت: طبق بررسی ها ۶۴ درصد از کاربران از فیلترشکن استفاده می کنند و سهم پهنای باند ناشناس به ۲۵ درصد رسیده است.

وی همچنین به اختلالات در دسترسی آسان شهروندان به اینترنت و کسب و کارها اشاره کرد و گفت: طبق گزارش‌ها، تعداد قابل توجهی از سایت های مورد نیاز شهروندان با اعمال تحریم و عدم دسترسی مواجه است و باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: