کد خبر: ۹۵۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۸۱
سینا سعیدی فر دروازه‌بان سوم تیم استقلال بی سر و صدا اردوی این تیم را ترک کرد.

این بازیکن بی‌سروصدا اردوی استقلال را ترک کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: سینا سعیدی فر دروازه‌بان سوم تیم استقلال بی سر و صدا اردوی این تیم را ترک کرد.

سینا که فصل گذشته در دو سه بازی درترکیب تیم آبی قرار گرفت و نشان داد دروازه‌بان آینده داری است، سرانجام اردوی تیم آبی را ترک کرد. او در حالی تصمیم به ترک اردوی تیم استقلال گرفت که با جدایی منتظر محمد و آریا بزرگر و هم چنین افزایش سهمیه بازیکنان زیر ۲۳ سال تیم‌ها به ۷ بازیکن می توانست در تیم استقلال باقی بماند اما به نظر دوست دارد با حضور در یک تیم جدید شانس بازی بیشتری پیدا کند.

گفته می شود مقصد بعدی دروازه‌بان استقلال و تیم ملی امید تیم شمس آذر قزوین است. انتقال او به تیمی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده قرضی خواهد بود.

پیش از سینا سعیدی فر، علیرضا رضایی هم اردوی تیم آبی را ترک کرده بود اما هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است. علیرضا رضایی از آنجایی که وارد لیست استقلال نشده خواهان دریافت رضایتنامه قطعی از باشگاه استقلال است اما باشگاه می گوید باید به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم جدید شود.

با جدایی سینا سعیدی فر از اردوی تیم آبی به زودی دروازه‌بان تیم امید استقلال به عنوان دروازه‌بان سوم در اردوی تیم حاضر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: