کد خبر: ۹۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۱۲۵
نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت که پول موجود در حساب وزارت نفت مربوط به بانک ملت است و نمی توان از آن برای پرداخت طلب کشاورزان استفاده کرد، پس نمایندگان نظرات کارشناسی را بیان کنند.

رحیمی‌مظفری: نظرات نمایندگان کارشناسی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز مجلس به تذکر تعدادی از نمایندگان مبنی بر پرداخت طلب کشاورزان از محل اعتبارات وزارت نفت واکنش نشان داد.

وی در تذکری گفت: در طول چند روز گذشته نمایندگان مدام می گویند که پول نفت در وزارت نفت رسوب شده است و با آن طلب کشاورزان پرداخت شود، حال اینکه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان موجود در وزارت نفت مربوط به بانک ملت است که بابت آن وزارت نفت به برخی شرکت ها برای سرمایه گذاری انجام داده، جریمه پرداخت می کند.

رحیمی مظفری ادامه داد: برخی نمایندگان می گویند پول در وزارت نفت رسوب شده پس چرا طلب کشاورزان پرداخت نمی شود؟ مردم این حرف ها را می شنوند لذا باید نظرات کارشناسی باشد. چند وقت دیگر نمایندگان در صحن تذکر می دهند چرا ناترازی گاز داریم و به پارس جنوبی رسیدگی نمی شود و امکان صادرات نبوده است.

نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در تابستان مشکل برق داریم و همین حالا هم در جایگاه های بنزین مشکلاتی است. زمستان در نیروگاه ها مشکل سوخت پیدا می کنیم پس اگر می خواهید مطلبی بیان کنید پیشینه آن را ببینید تا متوجه شوید چه اتفاقی رخ داده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: