کد خبر: ۹۵۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۰۸
ورزشگاه آزادی در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی ندارد.

تهدید بزرگ برای پرسپولیس در لیگ قهرمانانبه گزارش خبرداغ، ورزشگاه آزادی در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی ندارد.

زاوش محمدی: لیگ برتر فوتبال دوباره آغاز شد اما همچنان این رقابت‌ها برای پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر است! بدون تماشاگر بودن بازیها، از هفته اول گریبانگیر سرخابی ها شد؛ آن هم به دلیل تعمیرات سکوهای استادیوم آزادی.

لیگ برتر فوتبال ایران از مرداد ماه در شرایطی آغاز شد که سایه سنگین الزام به ورود بانوان به ورزشگاهها به خاطر فشارهای فیفا روی برگزارکنندگان مسابقات احساس می‌شد. این فشار البته از بیش از دو سال پیش وجود داشت اما شیوع بیماری کرونا و برگزاری مسابقات فوتبال در جهان بدون حضور تماشاگر از جمله در ایران موجب شد مسئولان برگزاری مسابقات در ایران و همچنین فدراسیون فوتبال، نفس راحتی بکشند. با کاهش کرونا و بازگشت تماشاگران دنیا به ورزشگاههای فوتبال، فشار روی مسئولان فدراسیون فوتبال برای صدور اجازه ورود زنان به ورزشگاهها افزایش یافت اما به یکباره تخریب سکوهای استادیوم آزادی باعث شد تا هواداران پرسپولیس و استقلال از تماشای بازی های تیم محبوب شان محروم شوند. گرچه بعضی از بازی ها در شهرستان ها از جمله قزوین و اراک با حضور تماشاگران زن برگزار شد.

تهدید بزرگ برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان

برگزاری بدون تماشاگر بازی های پرسپولیس و استقلال، لیگ برتر فوتبال را از هیجان و جذابیت خالی کرده و مشخص نیست در شرایطی که این دو تیم در لیگ برتر صدها میلیارد تومان برای خرید بازیکنان و مربیان جدید یا تمدید قرارداد با بازیکنان و مربیان قبلی خود هزینه کرده اند تا با حمایت تماشاگران، شاهد برگزاری بازیهای جذاب باشیم، چگونه این تیمها حاضر می‌شوند در ورزشگاهه خالی و بدون حس و حال مسابقه دهند؟ آیا مربیان و بازیکنان و حتی مدیران باشگاهها به بازی در ورزشگاههای خالی از تماشاگر علاقه دارند؟

به نظر می رسد بازسازی استادیوم آزادی مدتها طول بکشد و حالا حالا شرایط حضور تماشاگران در استادیوم آزادی مهیا نشود. در چنین شرایطی، به نظر می‌رسد بازی های پرسپولیس و استقلال در لیگ امسال بدون تماشاگر برگزار شود و هیجان و جذابیت را از بازی های این دو تیم پرطرفدار بگیرد.

بدون تماشاگر برگزار شدن بازی های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و مهیا نبودن استادیوم آزادی برای میزبانی از هواداران، باعث می شود تا بازی های قرمزپوشان در لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار شود. در سالهای اخیر یکی از مزایای تیم های ایرانی در آسیا که مسئولین فوتبال ما به آن می نازیدند، تماشاگران پرشور تیم ها بودند که همواره در بازی های آسیایی شور و نشاط را به لیگ قهرمانان اضافه می کردند. با این وضعیت به نظر می رسد اگر این روند ادامه داشته باشد شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی پرسپولیس را از این تیم بگیرد و حتی این تیم مجبور باشد بازی هایش را در یک شهر دیگر نظیر مشهد برگزار کند.

تهدید بزرگ برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: