کد خبر: ۹۵۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۵۸
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم در بررسی مواد لایحه عفاف و حجاب حق و حقوق مردم و شرع مقدس را مورد توجه قرار دادیم.

مجازات ها در لایحه حجاب چگونه است؟ /ادعای یک نماینده مجلس درباره لایحه حجاب و عفافبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم در بررسی مواد لایحه عفاف و حجاب حق و حقوق مردم و شرع مقدس را مورد توجه قرار دادیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی و قضایی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) تصریح کرد: انسجام و نوع نگارش در تدوین این لایحه به گونه‌ای است که از زمان لازم‌الاجرا شدن آن جنبه پیشگیرانه دارد یعنی قبل از این‌که این لایحه جمع زیادی را در بر گرفته و با آنها برخورد شود، فرآیندها و نوع مجازات‌های دیده شده طوری است که به دلیل ایجاد بازدارندگی، عمده افراد به آن تمکین می‌کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره این‌که آیا با قانونی شدن لایحه عفاف و حجاب قوانین فعلی نسخ می‌شود، اظهار کرد: اگر جایی لازم باشد این کار را انجام می‌دهیم ولی به طور کلی قوانین فعلی نسخ نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: