کد خبر: ۹۵۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۸
سرمربی ایرانی اتحاد کلبا به شروع فصل جدید لیگ امارات با شکست پرگل خانگی تیمش واکنش نشان داد.

واکنش مجیدی به شکست پرگل اتحاد کلبا در لیگ اماراتبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم‌ : سرمربی ایرانی اتحاد کلبا به شروع فصل جدید لیگ امارات با شکست پرگل خانگی تیمش واکنش نشان داد.

اتحاد کلبا شب گذشته در نخستین بازی‌اش در فصل 24-2023 لیگ امارات در خانه با نتیجه 4 بر 3 از شارجه شکست خورد. مهدی قایدی که در نقل‌وانتقالات تابستانی به اتحاد کلبا پیوسته بود زننده یکی از سه گل تیمش در این مسابقه بود.

فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلبا در پایان بازی برابر شارجه گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم، به ویژه اینکه در تمام طول مسابقه بازی قدرتمندی برابر شارجه به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: این فرصت را داشتیم که اختلاف گل با شارجه را دو برابر کنیم اما از فرصت‌های پیش‌آمده استفاده نکردیم. مصدومیت‌ها دلیل باخت ما در بازی نخست است. با این وجود من اعتماد زیادی به بازیکنانم برای جبران این شکست در دیدارهای آینده دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: