کد خبر: ۹۵۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۰
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش دارد تا منابع درآمدی پایداری را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی مختلف ایجاد کند.

حقوق بازنشستگان با تلاش مجلس جهت ایجاد منابع مالی پایدار، همسان‌سازی می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش دارد تا منابع درآمدی پایداری را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی مختلف ایجاد کند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از تلاش مجلس در قالب کمیته مالی کمسیون تلفیق به منظور ایجاد منابع مالی پایدار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

 

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: کمیته مالی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس در حال بررسی این موضوع است تا نتیجه بررسی‌های خود را برای رأی‌گیری به صحن کمیسیون ارائه کند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: این همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شامل حال بازنشستگان همه صندوق‌ها اعم از بازنشستگی کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی می‌شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: این موضوع پس از تحقق منابع درآمدی پایدار و تصویب در مجلس و شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و در طول سال‌های اجرای برنامه هفتم توسعه اجرا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: