کد خبر: ۹۵۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۹
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه قوه اجزای یک نظام بوده و در هیچ شرایط و هیچ نظامی تخاصم و تقابل قوا قابل قبول نیست.

رضوانی: تقابلی بین مجلس و دولت نبوده و نخواهد بودبه گزارش خبرداغ ، غلامحسین رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس، بیان کرد: استیضاح از حقوق قانونی نمایندگان است و نمی توان‌ گفت چرا برخی از نمایندگان تصمیم به استیضاح گرفتند اما بنده از ابتدا مخالف استیضاح بودم و طرفدار این بودم که استیضاح کنندگان انصراف دهند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر معاون سیاسی وزیر کشور و از آنجا که عمده گله مندی ها به وی باز می گشت، فکر می کنم استیضاح وزیر کشور منتفی شده باشد.

رضوانی در ادامه اظهار کرد: هم مجلس و هم دولت وظایفی بر عهده دارند که باید در چهارچوب قانون به آن عمل کنند اما همه قوا اجزای یک نظام واحد هستند. در هیچ شرایط و هیچ نظامی تخاصم و تقابل قوا قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: الحمدلله تاکنون تقابلی در بین مجلس و دولت وجود نداشته و از این به بعد نیز وجود نخواهد داشت. همکاری قوا از آنجا که همه اجزای یک نظام هستند یک ضرورت است و باید باشد. اگر در جایی نیز این همکاری و تعامل نبوده باید بر مواردی که منجر به تقابل شده خُرده گرفت.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: