کد خبر: ۹۵۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۷
مربی تیم ملی کشتی آزاد از آنالیز ویژه دیوید تیلور برای رقابت‌های قهرمانی جهان در بلگراد صربستان خبر داد.

دیوید تیلور در حضور حسن یزدانی آنالیز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : مربی تیم ملی کشتی آزاد از آنالیز ویژه دیوید تیلور برای رقابت‌های قهرمانی جهان در بلگراد صربستان خبر داد.

اباذر اسلامی درباره برنامه‌های کادر فنی تیم ملی برای رویارویی حسن یزدانی و دیوید تیلور در مسابقات جهانی صربستان که از ۲۵ شهریور در بلگراد صربستان برگزار می‌شود، گفت: از اردوی نخست که تمرینات را شروع کردیم، در همان چند جلسه اول سراغ آنالیز حریفان رفتیم و مبارزه‌های حساس بچه‌ها را درآوردیم. هر کشتی‌گیر با مربی اختصاصی خود به اتاق آنالیز رفت و در مواقعی که لازم بود پژمان درستکار نیز به آنها اضافه می‌شد تا کشتی‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: با توجه به حساسیت رویارویی یزدانی مقابل تیلور، آنالیز این کشتی‌گیر با دقت و حساسیت بیشتری انجام شد. خوشبختانه همه شرایط به‌خوبی پیش می‌رود و باید ببینیم در مسابقات جهانی چه نتیجه‌ای کسب خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه بچه‌ها به وضعیت مطلوب آمادگی رسیده‌اند و ۷۰ تا ۷۵ درصد تمرینات آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشته‌اند. این آخرین اردوی پرفشار ما برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: