کد خبر: ۹۵۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۹
با توجه به اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس، این تیم نمی‌تواند هزینه زیادی برای جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت انجام دهد.

چشم امید گل‌محمدی به هوادار ثروتمند پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : با توجه به اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس، این تیم نمی‌تواند هزینه زیادی برای جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت انجام دهد.

اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس اصلا مساعد نیست و در چنین اوضاع و احوالی رضا درویش تمایلی ندارد که برای جذب بازیکنان خارجی هزینه هنگفتی کند. در این میان یحیی گل‌محمدی دست‌بردار نیست و سخت باشگاهش را تحت فشار گذاشته که حتما یک مهاجم نوک برای تیمش به خدمت بگیرند. در همین راستا نیز او نام دو مهاجم را به باشگاه پرسپولیس داده تا با آنها وارد مذاکره شوند.

اما در این ارتباط با خبر شدیم که درویش اعلام کرده فقط در یک صورت می‌توانند مهاجم خارجی به خدمت بگیرند و آن هم این است که بخش عمده‌ای از قرارداد او را هوادار متمول پرداخت کند. اتفاقی که در مورد تمدید قرارداد چند سرخپوش هم رخ داد. هوادار متمول باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود که پول رضایتنامه سعید عزت‌اللهی را به باشگاه دانمارکی پرداخت ‌می‌کند اما وقتی این انتقال منتفی شد حالا ممکن است او در ماجرای جذب مهاجم خارجی دست به جیب شود؛ هرچند در جذب ننکا، گلر برزیلی هم هوادار متمول پرسپولیس باز کمک حال این باشگاه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: