کد خبر: ۹۵۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۹۲
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود وزیر آموزش سراغ جذب نیروهای با تجربه پیش دبستانی، نهضتی ها و قرآنی ها باشد.

زنجانی: رئیس‌جمهور در معرفی وزیر ورزش به مجلس دقت کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی زنجانی حسنلویی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: آقای رئیس جمهور لطفا در خصوص اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان دستور قاطع صادر کنید.

وی ادامه داد: دریاچه ارومیه خشک شد، اقدام قاطع و اجرای طرح‌های جایگزین به مانند آبیاری تحت فشار در این بخش لازم است.

زنجانی در ادامه اظهار کرد: انتظار می رود وزیر آموزش سراغ جذب نیروهای بیرون نباشد و باید به فکر جذب نیروهای با تجربه پیش دبستانی، نهضتی ها و قرآنی ها باشد. باید به موضوع عفاف و حجاب در جامعه نیز توجه شود.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور در خصوص معرفی وزیر ورزش و جوانان به مجلس دقت کند. در زمان وزیر قبلی مدیران بی تجربه در استان ها منصوب شدند که نیاز به غربالگری دارند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: