کد خبر: ۹۵۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۹
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است به مشکلات حرفه ای دامداران و دامپروران و دامپزشکان در تمامی رده های دکتری تخصصی، کارشناسی حرفه ای و کاردانی از نظر امنیت شغلی، بیمه های عمر و تکمیلی، تامین درآمد و اشتغال آنها رسیدگی شود.

داودی: به مشکلات حرفه ای دامپزشکان توجه شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، یوسف داودی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: برای تامین اصلی‌ترین غذای انسان‌ها، دامداری و دامپروری از مهمترین و سخت ترین و مقدس ترین شغل ها در پیشگاه الهی است و همچنین بنا به فرموده خداوند در قرآن کریم، تعدادی از پیامبران الهی نیز شغل دامپروری و دامداری داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: دامپزشکی به عنوان شغل متعالی، مهم و سرنوشت ساز مورد احترام همه جهانیان است. دامپزشکان خود را در معرض بسیاری از صدمات فیزیکی و همچنین ابتلا به بیماری های مسری خطرناک قرار می دهند تا غذای سالم انسان ها را تامین نموده و از ابتلای انسان به بیماری های کشنده نظیر سل، تب مالت، آنفلوآنزا پیشگیری کنند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضروری است به مشکلات حرفه‌ای دامداران و دامپروران و دامپزشکان در تمامی رده‌های دکتری تخصصی، کارشناسی حرفه‌ای و کاردانی از نظر امنیت شغلی، بیمه های عمر و تکمیلی، تامین درآمد و اشتغال آنها رسیدگی شود. دامپروران، مرغداران، پرورش دهندگان زنبور عسل و سیب زمینی کاران آذربایجان مشکلات زیادی در تامین مواد غذایی دام ها و فروش محصولات خود دارند که تقاضای رسیدگی و اقدام عاجل در جهت رفع مشکلات این قشر صورت گیرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: