کد خبر: ۹۵۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۸۹
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت مجلس با تقاضای بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ (بررسی در کمیسیون به جای صحن) گفت: براین اساس لایحه عفاف و حجاب برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شد.

لایحه عفاف و حجاب به کمیسیون حقوقی ارجاع شدبه گزارش خبرداغ ، محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تقاضای بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند، این لایحه برای رسیدگی به کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شد.

وی اظهار کرد: جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی تشکیل می‌شود منتها اعضای کمیسیون فرهنگی حق رای ندارند و رای‌گیری درباره مواد تنها توسط اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی انجام می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از امروز جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی برای بررسی کلیات و جزییات لایحه عفاف و حجاب شروع می‌شود و بعد از اتمام بررسی، گزارش آن به صحن علنی مجلس جهت تعیین مهلت آزمایشی اجرای این لایحه ارجاع خواهد شد. نمایندگان در صحن علنی درباره جزییات لایحه نظر نمی‌دهند و تنها تعیین مهلت آزمایشی اجرای لایحه به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: