کد خبر: ۹۵۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۵
قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو مصداق صیانت از حریم ولایت و نظام اسلامی است.

دری‌ نجف‌آبادی: حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق صیانت از حریم نظام اسلامی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا:قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو مصداق صیانت از حریم ولایت و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو مصداق صیانت از حریم ولایت و نظام اسلامی است.

آیت الله «قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی» افزود: انتخابات یک همه‌پرسی ملی و آوردگاه با عظمت است که مردم با حضور پرشور خود در این رخداد به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات و گزینش افراد اصلح برای مجلس شورای اسلامی یک وظیفه شرعی و ملی است و آحاد مردم مومن و انقلابی باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه‌ اراک اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت است. پیام مردم ایران به دنیا در این انتخابات این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده و از مسیری که امام راحل از سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده است خارج نمی‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: این مردم وفادار در ۴۵ سال گذشته در همه صحنه ها از جمله دوران انقلاب، دفاع مقدس و قانونگذاری حضور داشته اند و تلاش کردند نقش آفرین باشند و همچنان بر این مهم اهتمام می‌ورزند.

وی با بیان اینکه مفهوم واقعی جمهوریت در انتخابات است، افزود: هرچه حضور مردم در انتخابات قوی‌تر و موثرتر باشد اعتبار و اقتدار نظام بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم برای حضور در همه عرصه‌ها در حمایت از مجلس ، نظام و رهبری همواره پیش قدم بوده‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم با صندوق رای قهر نمی‌کنند و نظر خود را در صندوق رای اعلام می‌کنند تا افراد کاردان، متهعد، مسئولیت‌پذیر، وظیفه شناس، مردم دار و خدمتگزار وارد عرصه رقابت شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: