کد خبر: ۹۵۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۴۱
سخنگوی دولت درباره تقلب در آزمون سراسری کنکور و حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش، گفت: دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده است.

ادعای عجیب سخنگوی دولت / بهادری: دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور حکم انفصال برای او صادر کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سخنگوی دولت درباره تقلب در آزمون سراسری کنکور و حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش، گفت: دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده است.

علی بهادری‌جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با حضور در دوره آموزشی «اسلام ناب بسیج دانشجویی در آبعلی» در پاسخ به پرسشی در مورد تقلب کنکور، تصریح کرد: در حوزه مقابله با تقلب در کنکور دولت پیشگام بود و به این دلیل که هم متقلبان را شناسایی کرد و هم نگذاشت که ادامه تحصیل بدهند، بحث پیش آمد و عده‌ای مخالفت کردند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده است. دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبین به دانشگاه جلوگیری می‌کند. از دانشجویان تقاضا می‌کنم در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: