کد خبر: ۹۵۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۱۳
مهدی هاشمی نسب با چیزی حدود یک ماه تاخیر به کادر فنی استقلال اضافه شد و از هفته دوم روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وظایف هاشمی نسب در استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی؛ مهدی هاشمی نسب با چیزی حدود یک ماه تاخیر به کادر فنی استقلال اضافه شد و از هفته دوم روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

ساعتی قبل از اینکه استقلال به مصاف صنعت نفت برود بحثی که طی ۱۰ روز گذشته مطرح شده بود به واقعیت پیوست و مهدی هاشمی نسب به عنوان جدیدترین عضو کادر فنی استقلال قرارداد بست تا جمع دستیاران جواد نکونام تکمیل شود.

هاشمی نسب از بازی این هفته مقابل ملوان نیمکت نشین خواهد بود و حضورش با استقبال هواداران استقلال نیز مواجه شد. البته نکته مهم اینجاست که قرار است یاغی در جمع آبی‌ها چه شرح وظایفی داشته باشد؟ طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است یوسو سسما دستیار اروپایی نکونام روی بحث حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان و طراحی تمرینات متمرکز شود و هاشمی نسب با توجه به اینکه در قیاس با این مربی شناخت بیشتری از سابقه بازیکنان استقلال و همچنین نفرات تیم‌های رقیب دارد، در امر تعویض‌ها وافزایش انگیزه بازیکنان در طول مسابقات زوم کند. وظایفی که کم و بیش در فولاد هم بر عهده داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: