کد خبر: ۹۵۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۰
سوت بیست و سومین رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز به صدا در خواهد آمد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی؛ بازی نخست پرسپولیس در فصل بیست و سوم لیگ حرفه‌ای امشب ساعت ۱۹:۳۰ در تهران مقابل آلومینیوم اراک آغاز خواهد شد. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با اینکه سرخ‌ها میزبان این مسابقه هستند اما نصیبی از این میزبانی نخواهند برد و مثل دوران کرونا بازی در سکوت ورزشگاه آزادی که همچنان در حال مرمت است برگزار خواهد شد.

پرسپولیس – آلومینیوم اراک

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر فوتبال |  شهرآرانیوز

شرایط پرسپولیس از یک نظر دیگر هم سوت و کور است چرا که باشگاه پرداختی به اعضای تیم نداشته و بازیکنان و مربیان با چهره‌ای طلبکار وارد فصل تازه می‌شوند ضمن اینکه شکل تیم هم تغییر زیادی نخواهد داشت چرا که فقط سه بازیکن جدید جذب شده‌اند که از این جمع فقط دو نفر در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد. شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی زادگان، دو خرید جدید پرسپولیس به احتمال زیاد چهره‌های تازه وارد ترکیب اصلی پرسپولیس خواهند بود و بقیه همان نفرات فصل قبل هستند. آلومینیوم اراک هیچ وقت حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نبوده و بعضاً برای این تیم دردسرساز شده اما شکل و شمایل این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر زیادی کرده است. با این حال حضور مجتبی حسینی، دستیار سابق یحیی روی نیمکت این تیم می‌تواند یکی از جذابیت‌های این مسابقه باشد و البته کار پرسپولیس را برای اولین پیروزی خانگی دشوار کند.

نساجی – پیکان

​ سوت و کور مثل آغاز لیگ بیست و سه

مهدی رحمتی که جای کارلوس هرناندز اسپانایی را روی نیمکت تیم قائمشهری گرفته و خانه تکانی اساسی در نساجی ایجاد کرده، فردا در اولین بازی رسمی‌اش، از پیکانی میزبانی خواهد کرد که مثل تیم او، کادر فنی‌اش در پایان لیگ گذشته تغییر کرد و رسول خطیبی جای مجتبی حسینی را روی نیمکت خودروسازان گرفت. رحمتی امیدوار است فصل را با برد شروع کند تا تماشاگران قائمشهری بعد از مدتها شاهد برد تیم محبوبشان باشند چرا که در دور برگشت فصل قبل، خبری از برد نساجی در لیگ نبود. رشید مظاهری که نیم‌فصل دوم لیگ گذشته، دروازه‌بان پیکان بود، امسال راهی نساجی شده و در اولین بازی رسمی‌اش برای این تیم باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

استقلال خوزستان – شمس آذر

​ سوت و کور مثل آغاز لیگ بیست و سه

استقلال خوزستان که بر خلاف مهمانش سابقه حضور در لیگ برتر را دارد، فردا مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که طی چند وقت اخیر سوژه اخبار متفاوتی قرار گرفته است. بعد از کسر سه امتیاز از این تیم به خاطر استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در فصل گذشته، این خبر مطرح شد که احتمال کسر امتیازهای بیشتری از قهرمان فصل گذشته لیگ یک وجود دارد. کار به جایی رسید که گفته شد نه تنها احتمال استعفای سعید دقیقی وجود دارد بلکه اگر قرار به کسر امتیاز بیشتری از شمس آذر باشد، ممکن است این تیم قید حضور در لیگ برتر را بزند. با توجه به حکم کمیته انضباطی، شمس آذر، حتی در صورت پیروزی در بازی فردا، با صفر امتیاز به استقبال هفته دوم خواهد رفت.

گل گهر – فولاد

​ سوت و کور مثل آغاز لیگ بیست و سه

قرار بود دیدار با نفت مسجدسلیمان آخرین بازی گل گهر با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی باشد اما بر اساس توافق باشگاه سیرجانی با فدراسیون فوتبال، سرمربی جدید تیم ملی، در این بازی هم در کنار تیم سابقش خواهد بود و بعد از آن کارش در تیم ملی را رسما استارت خواهد زد. قطعا تقابل او با علیرضا منصوریان یکی از نکات جالب این دیدار خواهد بود البته به شرطی که امیر، کنار زمین باشد و از روی نیمکت، تیمش را هدایت کند چرا که گفته می‌شود قلعه‌نویی احتمالا در این بازی، از روی سکوها شاهد بازی خواهد بود. به این نکته هم اشاره کنیم که برنده این بازی، در مرحله بعدی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. گل گهر با نتیجه ۱-۲ مس شهر بابک را شکست داد و فولاد هم با دو گل از سد خوشه طلایی ساوه گذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: