کد خبر: ۹۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۸
رقیب همیشگی کشتی‌گیر کشورمان با انتشار ویدویی اعلام کرد به دنبال طلای جهانی است.

دیوید تیلور برای حسن یزدانی شاخ و شانه کشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی اواخر شهریورماه به میزبانی بلگراد برگزار می‌شود که نخستین مسابقه کسب سهمیه المپیک پاریس هم خواهد بود.

همه کشتی‌گیران مطرح جهان در تلاش هستند تا علاوه بر کسب مدال، سهمیه المپیک را هم بگیرند که از این جمله ورزشکاران می‌توان به دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک اشاره کرد.

دیوید تیلور که امسال هم با برتری در انتخابی آمریکا، در ترکیب این کشور برای حضور در مسابقات جهانی قرار دارد در وزن ۸۶ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت‌. او از مهمترین رقیبان حسن یزدانی محسوب می‌شود که بارها مقابل کشتی‌گیر کشورمان قرار گرفته است.

این کشتی‌گیر با انتشار ویدویی از تمریناتش در صفحه شخصی خود نوشت که اولویتش حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال طلایی دیگر است.

حسن یزدانی سال گذشته فینال جهانی را ۷ بر یک واگذار کرد و در ۵ مبارزه‌ای که یزدانی و تیلور داشته‌اند، جادوگر آمریکایی ۴ بر یک پیش است. با توجه به رنکینگی که ۲ کشتی‌گیر دارند، مشخص نیست تیلور و یزدانی در چه مرحله‌ای با هم سرشاخ می‌شوند. یزدانی در جایگاه پنجم و تیلور در رده هفتم قرار دارند و باید دید تا زمان مسابقات جهانی آیا تغییری در جایگاه کشتی‌گیران ایجاد خواهد شد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: