کد خبر: ۹۵۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۹۵
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر جهادکشاورزی می‌خواهم به فوریت محدودیت های صادراتی محصولات کشاورزی نظیر گوجه فرنگی را مرتفع کند.

شهبازی: محدودیت‌های صادراتی محصولات کشاورزی مرتفع شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علیرضا شهبازی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار گفت:‌ بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری امروز اقتصاد و فرهنگ در صدر فهرست اولویت‌های کشور است. قریب به نیمی از سال «مهار تورم و رشد تولید» می‌گذرد، مردم از تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور و دولت سیزدهم خبر دارند و هر هفته مطلع می‌شوند که رئیس جمهورشان به استانی سفر کرده و از نزدیک و رو در رو با مشکلاتشان آشنا شده است.

وی ادامه داد: بدون تردید این ویژگی‌های ممتاز شماست که می‌‎تواند اعتماد عمومی را ارتقا بخشد و فاصله ای که در دولت های قبل بین دولت و مردم ایجاد شده را ترمیم نمایند اما اگر مصوبات سفرهای استانی به سرانجام نرسد و اگر مردم نتایج ملموس مصوبات اقتصادی دولت سیزدهم را در سفره خود نبینند، امکان دارد فضای یأس و ناامیدی در جامعه حاکم شود.

وی تصریح کرد:‌ از ریاست مجلس تقاضا می کنم طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و طرح ساماندهی کارکنان دولت را که آثار آن به قشر وسیعی از مردم می رسد را در دستور کار مجلس قرار دهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حالی که کشور در شرایط تحریم نیاز جدی به افزایش درآمدهای ارزی از محل توسعه صادرات غیر نفتی دارد، جای تعجب است که شاهد دخالت‌هایی بی مورد با اعمال ممنوعیت یا وضع تعرفه بر صادرات برخی محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی هستیم. این موضوع باعث شده تا کشاورزان سختکوش نهاوند به خصوص کشاورزان زحمت کش ایرانی، به دلیل سودجویی نا متعارف دلالان امکان فروش به قیمت تمام شده را نداشته و متحمل خسارت های فراوانی شوند لذا از وزیر جهادکشاورزی می‌خواهم یا به فوریت محدودیت های صادراتی محصولات کشاورزی نظیر گوجه فرنگی را مرتفع نموده یا نسبت به خرید محصولات اقدام نماید.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: